Mini Haul + Co u mnie :) ♥2♥

/
25 Comments
Hejka :)

Jestem po malutkiej przerwie :) Trochę się u mnie działo , zaczynając od tego że w czwartek spała u mnie bliska znajoma Wiktoria , w piątek poszliśmy do szkoły (chodzimy do tej samej szkoły ) mieliśmy dzień otwarty i przyszły wszystkie 6 kl , moja klasa taneczna oczywiście tańczyła (razem zemną) i było super , potem w sobotę czyli wczoraj byłam na dworze  i u babci gdyż była piękna pogoda , dziś niestety się trochę zepsuła :( Ale macie zdjęcia jakie zrobiłam z tych paru dni i z wczorajszej pogody :)










A teraz pokażę wam co ciekawego kupiłam w sobotę jak byłam z rodzicami na mieśćie :)



Żel pod prysznic o pięknym zapachu wiśni (choć mi wcale to nie przypomina wiśni )
Uwielbiam żele z ISANY
ROSSMANN 3,99 PLN


I kolejny :) Ten jest o zapachu kwiatowej wiosny :) Ten jest mojej mamy.
ROSSMANN 3,99 PLN

Suchy szampon do włosów :) Chciałam z Batist jednak na dobry
początek postanowiłam przetestować ten i jest naprawdę fajny i pięknie pachnie :)
ROSSMANN 6,99 PLN


Taka mini odżywka do włosów ;)
ROSSMANN 1,39 PLN


2X pasta do zębów Colgate ;) Uwielbiam pasty Colgate, była promocja
2 pasty za 7 zł :)
ROSSMANN 7,49 PLN

Biustonosz sportowy do biegania :) Zakryłam ręką miseczke
gdyż jakoś wygląda na bardzo duży , i taki jest gdyż mam rozmiar C
TARG 35 PLN



Okej kupiłam jeszcze koszyczek i palemke ale to chyba mało ważne ;) Do następnego ♥


You may also like

25 komentarzy:

  1. Też mieliśmyw piątek dni otwarte tylko, ze to ja zwiedzałam inne szkoły :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tańczysz :D
    Bardzo ciekawe zakupy :)

    Zapraszam do mnie ;* http://klaudddusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również tańczę :>
    Nawoczesny :3
    Zapraszam do mnie :3 http://book-timesjt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy żel z Isany jest super :) Pięknie pachnie. A u mnie osobna recenzja suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie musialas zakrywać biustonosza :D powinnas się cieszyć że masz czym oddychac :D


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten żel z Isany wydaje się fajny ;) Fajny post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny post . Genialny biustonosz .
    Zapraszam do obserwacji i komentowania --> http://carnationworld.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń
  8. Zele z ISANY są świetne ;)
    http://nati-nataa.blogspot.com/ <-- Wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. ten stanik swietnie wszystko tzryma jest komfortowy! ;) obserwujemy ? daj znac u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy ;* również obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam tej firmy kosmetyków ale ostatnio coraz więcej jej na blogach ;-) A staniczek niepotrzebnie zakrywałaś :-) Obserwujemy? :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszłam tam okropnieee.... Chociaż nie jest nawet tak źle, w końcu miałam wspaniałego fotografa hehe :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.