Musze być kimś innym ! ♥3♥

/
4 Comments






Hej ;)
Więc dziś temat dość nietypowy jednak mam nadzieję że poprzez ten post przekaże wam coś lub zainspiruję do bycia sobą... Więc zaczynamy !

Zaczął się 2015 rok i co w związku z tym ?! Hmm no w sumie nic takiego kolejny rok za nami... Każdy z nas staje się coraz starszy i co się dzieję ? ZMIENIAMY SIĘ ! tak o tym będzie ten post ! ;)

Każdy z nas w końcu musi dorosnąć, jednak moim zdaniem na wszystko przyjdzie czas... Bo gdy czasem przyglądam się mojej klasie lub osobą na ulicy mam bardzo dziwne wrażenie a mianowicie :

Dziewczyny ubierają się jak 30 latki... Ale kiedy przyjdzie co do czego , aby zachować się też jak dorosła osoba , to co drugie słowo to przekleństwo i potem telefon do mamy tak to się często kończy
                             
Każdy z nas chciałby być niezależny, ja sama czasem też mam takie fazy , jednak kiedy będziemy dorośli będziemy myśleć wręcz przeciwnie....

W szkołach co 2 lub 3 osoba pali , lub robi coś gorszego.... Poco to ? I poco wciągać w to innych?
Ja sama wiele razy byłam do tego namawiana... Jednak ponowne pytanie . POCO ?! Dla szpanu ? Po to aby stać cię bardziej ,,dorosła'' ?!

Myślę że większość nastolatków przechodzi ciężki okres w swoim życiu jednak to nie jest powód aby popadać w nałogi...

Dziewczyny myślą że poprzez to że będą przeklinać chłopacy pomyślą że są twarde i na nie polecą ?
Wręcz przeciwnie....

Myślę że ta cała FAZA NA BYCIE INNYM to po prostu jakaś porażka !  Robi się coraz gorzej , niech każdy zostanie sobą bo na wszystko przyjdzie czas...

Bo przecież to że założysz oryginalne buty wcale nie sprawi że będziesz bardziej lubiana (choć teraz coraz częściej się to zdarza..) A skoro ty jesteś normalna a ktoś cię pomimo wszystkiego lubi to znaczy że lubi cię za to kim jesteś a nie za to że masz oryginalne buty i to wtedy jest prawdziwy sukces ! ;)

To na tyle rozpisałam się ale ten post ma niektórym przemówić do rozsądku , przynajmniej mam nadzieję że tak się stanie ;)

A tu znowu zdjęcia z całego tygodnia :)
                              


                               


You may also like

4 komentarze:

  1. To normalne,że w tym wieku wiele osób popada w nałogi,bo myślą,że to pomoże im zapomnieć o problemach. No ale spoko naćpa się i poczuje się lepiej,ale to też będzie miało swoje konsekwencje. Tak samo jak ja jestem sobą to ze wszystkich stron słyszę,że mam się ogarnąć,bo jestem nienormalna,ale jak mi jest tak dobrze to nie bd udawać kogoś kim nie jestem,żeby im było lepiej :)
    Fajny post,zapraszam do siebie:
    1000in1blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no prawda no ale cóż nic się z tym nie zrobi oni sami muszą się ogarnąć z tego wszystkiego ;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.