Padłeś ? Powstań ! ♥1♥

/
0 Comments
Hejo , hej :)

Więc tak , to nie jest mój 1 post , jednak ostatnio miałam bardzo zły czas w swoim życiu i po prostu miałam dość całego świata... I usunęłam 3 poprzednie posty :( Bardzo tego żałuje no ale trudno czasu nie cofnę :/ Więc jeśli ktoś jest tu 1 raz to zacznę od początku :)

Jestem Sandra , mam 14 lat i interesuję się tańcem, śpiewem , kosmetyką i mogła bym tak wymieniać bez końca dlatego że jestem osobą szaloną i lubię próbować nowych rzeczy w swoim życiu :)

I jeszcze chciałam napisać że za jakiś czas napiszę podobne posty do tamtych gdyż podobały się wszystkim osobą które tu zaglądały :) A teraz do tematu ! :)

Każdy z swoim życiu ma takie dni w których ma kompletnie dość wszystkiego , wszyscy go denerwują , i wszystko się mu wali... Ja miałam ostatnio taki czas , nie potrafiłam się pogodzić z terazniejszością, popełniłam wiele błędów których potem żałowałam bardzo jednak teraz gdy o tym myślę nie żałuję że zrobiłam pewne rzeczy , gdyż poprzez to mogłam zobaczyć kto przymnie zostanie a kto odejdzie... Nic w naszym życiu nie dzieję się bez przyczyny , wszystko dzieje się po coś :)  Więc teraz do osób które miały bądz mają teraz taki zły czas , uwieżcie mi czas goi rany i w końcu się ułoży , mi po dzisiejszym dniu spędzonym z osobami a tak dokładnie z 1 (ale było nas 2)  bardzo mi ulżyło , strasznie tęskniłam za tą osoba, jest to moja przyjaciółka (myśle że mogę ja dalej tak nazwać ) uwierzcie w siebie wypłaczcie się bo to zajmuję dużo miejsca i zróbcie miejsce dla szczęscia bo tak naprawdę to my sami potrafimy je utworzyć :)

Okey to tyle za pare dni następny post i jeszcze raz przepraszam osoby które czytały tego bloga , niestety nie cofnę tego chyba że ktoś wie jak to może mi napisać :* Do następnego bay ♥



You may also like

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.