Spring Time ! ♥6♥

/
10 Comments


 



Siemaneczko !

Od jakiegoś czasu u mnie w mieście jest piękna pogoda ! :) Po prostu żyć nie umierać, można normalnie chodzić w koszulce i spodenkach :) Staram się jak najbardziej korzystać z tej pięknej pogody i we wtorek byłam w ZOO a dzisiaj czyli w czwartek poszłam z Wiktorią na rower , pojechaliśmy do lasu , potem na fontanne się pomoczyć i wróciłam do domu to stwierdziłam że muszę napisać post i dodać te zdjęcia może kogoś zmotywuję aby się ruszył z domu... :) 


Najfajniejsze zdjęcia z ZOO w Chorzowie :) 






A tu zdjęcia z mojego dzisiejszego dnia w lesie na rowerze :)



 



You may also like

10 komentarzy:

  1. Jakie słodkie zwierzaki <3

    Super zdjęcia ;)


    Obserwujemy i zapraszamy do odwiedzenia sklepu, który znajduje się po prawej stronie naszego bloga oraz zakupów w nim ;)) Buziaki ;*
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie zwierzaki :)
    Super zdjęcia i super blog :)

    Pozdrawiam i obserwuję xoxo
    http://invicible-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz, kiedy patrzę na te zdjęcia, uświadamiam Sobie jak dawno nie byłam w ZOO.
    Słodkie zwierzaki ^^ I ogólnie śliczne zdjęcia i ciekawy post :)

    http://izusobie.blogspot.com/ - Mam nadzieję, że zostawisz coś miłego :)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też dawno nie byłam a że nie mam daleko to wpadłam <3 dziękuję :)

      Usuń
  4. Ładne zdjęcia:) żyrafa boska haha! :D obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wycieczki do Zoo :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.