Tydzień ze mną ! ♥5♥

/
2 Comments
Hejo, hej ! :)

Zaczynając od tego że nie pisałam postu cały tydzień, no niestety jakoś nie miałam weny ale za to robiłam dużo zdjęć i dziś w poście napiszę w skrócie co działo się przez ten tydzień :)

                                                       Święta wielkanocne...
 Święta spędziłam z bliskimi , śniadanko obiad a potem do babci na ciasto :D

Środa
W środę był w szkole dzień otwarty dla rodziców , tańczyliśmy , kupiłam książkę ,, Zniszcz ten dziennik'' a potem z Kubą poszliśmy na skate park porobić zdjęcia jednak pogoda nie była za fajna ,
na koniec dnia byłam jeszcze u kuzynki która jest kosmetyczką , na salonie zrobić paznokcie (hybrydy)




Czwartek
Znów był dzień otwarty i występ , byłam w sklepie z rodzicami i zrobiłam zdjęcia , byłam w kinie z Kubą na Spongebob na suchym lądzie haha :D (bajka do kitu szczerze mówiąc moim zdaniem nie warta obejrzenia ) potem w M1 w McDonald's i na lodach :)


                                                                Piątek !
No więc w piątek byłam z Wiktoria wieczorkiem na fontannie porobić fotki , a w dzień nic ciekawego nie robiłam szczerze mówiąc , czekałam na paczkę z Avon która nie przyszła choć w sms napisali  że przyjdzie kurier dnia 10.04.15 czyli w piątek no ale trudno.. 

Ok to tyle na dziś , następny post będzie już bardziej tematyczny ♥


You may also like

2 komentarze:

  1. fajnie spędziłaś tydzień. na pewno paczka przyjdzie, zawsze jest jakieś opóźnienie, haha.
    poklikasz? byłaby bardzo wdzięczna. http://berry-lifestyle.blogspot.com/2015/04/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję , dziś już jest 4 dzień i paczki nadal nie ma :/ jasne nie ma sprawy ;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.