Mini Haul AVON :) ♥7♥

/
12 Comments
Hej ! :)
Dzis przychodzę z takim mini haulem z avonu , miałam zrobić już taki post przy moim 1 zamówieniu ale zamówiłam wtedy dosłownie 2 rzeczy mgiełkę i roletke :)
Ale do rzeczy... Zdjęcia są z internetu gdyż chciałam aby wszystko było fajnie widoczne a mój telefon ostatnio szleje ;) Zamówiłam jeszcze pomadkę z seri ColorTrend o nazwie Tint Me Pink ale nie było zdjęć jeszcze gdyż jest ona nowa :)


TONIK PRZECIW WYPRYSKOM  :)
6,99 PLN

MASECZKA REWITALIZUJĄCO-WYGLADZAJĄCA :)
9,99 PLN

ODŻYWKA OCHRONNO-WZMACNIAJĄCA
7,99 PLN


PEREŁKI BRĄZUJĄCE
19,99 PLN

NAPISZCIE KTÓREJ Z RZECZY CHCECIE ZOBACZYĆ TEST NA ŻYWO ALBO RECENZJĘ BUZIAKI DO NASTĘPNEGO :* ♥


You may also like

12 komentarzy:

  1. Hej! Dopiero zaczynam byłoby mi bardzo miło gdybyś do mnie zajrzała :) Ćwiczenia, zdrowe odżywianie i wiele innych.
    http://wszystko-czego-szukasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Avon, jednak niektóre z ich kosmetyków mnie uczulają :/ Co nie zmienia faktu, że reszta jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście wszystko odpowiada jak na razie i nie spotkałam się z kosmetykiem który mnie uczula z tej firmy :)

      Usuń
  3. Bardzo chętnie poczytam twoją opinię o perełkach brązujących.
    Wpadnij do mnie: http://tinii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zrobię ich recenzję :) Na pewno wpadnę :*

      Usuń
  4. Mnie również interesuje recenzja bronzera :)
    Zapraszam! kingakoziol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że test bronzera pojawi się w czwartek :)

      Usuń
  5. Świetne rzeczy kupiłaś.
    Zrób recenzje perełek brązujących.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się w czwartek lub piątek na pewno :*

      Usuń
  6. Mam ten fioletowy tonik :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.