What does not kill me makes me stronger ! :) ♥10♥

/
13 Comments
Hej :)
Zbliżają się wakacje a u mnie w mieście zamiast coraz cieplej to coraz zimniej no ale cóż...
Wielkimi krokami zbliża się koniec roku a ponieważ ja nie jestem piątkową uczennica muszę
co nieco poprawić aby mieć po prostu lepsze oceny. Mam nadzieję że pod koniec roku powiem
,,Jestem z siebie dumna ! Dopięłam swego '' no więc tak.. Ostatnio ciągle choruje najpierw katar potem angina gorączka ale jest coraz lepiej... Kiedy jeszcze było cieplej robiłam zdjęcia z Wiki
więc tak zapraszam do zdjęć ?! :D



                                        





  •                                         Sukienka- Giełda
  •                                         Sweterek-H&M
  •                                         Rajstopy-Targ


You may also like

13 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę :)

    pozdrawiam www.pudlokolorow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez zdrowia zycze. Na pewno zdasz wiec nie martw sie bo jak bedziesz w wyższej szkole tam dopiero bedzie ciężej.
    Pozdrawiam

    http://ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chora i też mam oceny do poprawy, dasz radę! :)
    Ładny wygląd bloga. :)
    Zapraszam do mnie htpp://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia jak i wpis ;)

    Lowxrise.blogspot.com zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia! Życzę zdrowia i wytrwałości do końca tego roku szkolnego, to już niedługo ;)

    Czy mogłabym prosić o poklikanie w linki do ubrań w TYM poście? To dla mnie bardzo ważne, odwdzięczę się za wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka życzę! Już niedługo wakacje, ale życzę powodzenia, bo nie wiadomo jak to się układa :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak robiłam te zdjęcia... Wyszłaś na nich naprawdę super! Mam nadzieję, że w wakacje to powtórzymy hehe :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.