Choies ♥11♥

/
8 Comments
Hej ! :)
Jakiś czas temu nawiązałam kontakt z firmą Choies.
Od jakiegoś czasu bardzo pragnęłam z nimi współpracować
teraz mam właśnie taką okazję , bardzo się cieszę z tego powodu
i mam nadzieje ze współpraca będzie udana.Wybrałam sobie parę
rzeczy które chciała bym wam pokazać na blogu chciałam tez napisać
ze jakość zdjęć będzie teraz lepsza gdyż będę kupować aparat :)

Opinia na temat wybranych przeze mnie rzeczy jest moja własna
nie mam zamiaru nikogo tutaj okłamywać.
Myślę że ta współpraca dużo by zmieniła w moim życiu 
blogowym , mogła bym wtedy więcej wam pokazywać i 
rozwijać swoje zainteresowanie do mody.Będzie mi bardzo
miło jeśli będziecie klikać z linki pod zdjęciami :)

Rozwijajmy swoje zainteresowania ! ♥

TOREBKA :) KLIK


T-SHIRT  KLIK

SUKIENKA KLIK

SPÓDNICZKA KLIK


You may also like

8 komentarzy:

  1. http://wikiandmarta.blogspot.com/ -Zapraszamy Komentarz za komentarz,obserwacja za obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko poklikane, bardzo ładne rzeczy wybrałaś i mam nadzieję, że współpraca będzie udana. :3
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikane ! Zapraszam do mnie na nowy post:
    thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikała, ale nie musisz dawać ani obserwacji, ani komentarzy, Zrobiłam to z dobrej woli xp Mam nadzieję, że uda Ci się współpraca.
    Jakbyś miała wolną chwilę, wpadnijna mój blog z recenzjami książek :)
    Pozdrawiam
    zaczytana-w-krainie-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.