My summer morning routine 2015 ☼ ♥13♥

/
15 Comments


Hejo !
Dzisiaj mam dla was moją poranną rutynę,wiem że większość ludzi
nagrywa to na YouTube a nie robi zdjęcia jednak ja postanowiłam
spróbować czegoś nowego. Może nie jestem 1 osobą która takie coś
robi tak naprawdę nie wiem, ale chciałam was zachęcić abyście
na swoich blogach także stworzyli taki post i w kom dali linka
na pewno z chęcią zobaczę jak wy spędzacie swój poranek :)
 OK NO TO ZACZYNAMYY !!! ♥

1.Jak chyba każdy z nas wstaje rano nie ogarnięta. Zanim wstanę
z łóżka mija zazwyczaj ok.15 min gdyż nigdy nie chce mi się wstać.
(Tak nawet w wakacje mogła bym do obiadu leżeć w łóżku)
Jednak no post się sam nie zrobi haha :) Potem jeszcze chwile
się wybudzam z moim miśkiem i w końcu wstaje ! :)
(TAK ŚPIĘ Z MIŚKIEM ) FOREVER ALONE HAHA

HIHI NIE OGAR PORA WSTAWAĆ 

2.Zawsze ale to zawsze kiedy wstaje rano moja twarz wygląda jak by ktoś na nią wylał
olej.Mam cerę bardzo tłustą więc zawsze rano przemywam ją tonikiem do cery tłustej
przeciw pryszczom (jest z alkoholem) wiec bardzo dobrze działa na moją cerę.
I spryskuję ręce sprejem antybakteryjnym.




                                

3.Śniadanko samo się nie zrobi (to się nazywa śniadanie 1 klasy haha) oczywiście w trakcie jedenia sprawdzam co słychać na snapie (mojego snapchata macie w KONTAKT)
I czasem przeglądam gazetki np.z Avon albo z różnych sklepów, a czasem po prostu wystarcza sam telefon :)


                                 


                                 

4.Po śniadaniu myje zęby i przechodzę do makijażu (i nie nie kąpie się rano bo kąpię sie wieczorem)
Więc makijaż jaki tu pokazałam to zwykły wakacyjny makijaż czyli lekki gdyż jest ciepło i nie za bardzo fajnie jest nosić cięzkie podkłady brązery szminki itp. po prostu lekki naturalny make-up :)
       





5.Luzny strój na codzien do wyjścia akurat w ten dzień wychodziłam z mamą na targ i do sklepu więc było mi wygodnie i dobrze się czułam w takim stroju.Zazwyczaj tak wygląda mój wakacyjny trój spodenki i zwykła koszulka i spięte włosy :) Potem siedziałam na Fb i YT i tak minął mi cały dzień :) 




                           


OKEY TO NA TYLE W DZISIEJSZYM POŚCIE JEŚLI WAM SIĘ PODOBAŁO I CHCECIE WIĘCEJ TAKICH POSTÓW NP ,,MY NIGNT ROUTINE'' ALBO LAZY DAY CZY COŚ PISZCIE W KOM JAKI ZROBIĆ NASTĘPNY POST DO ZOBACZENIA BAY ♥


You may also like

15 komentarzy:

  1. Coś w podobie na moim blogu! :D
    pozdrawiam cieplutko! naprawde fajny pomysł na post
    wn4q.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na posta :D
    Czy ja jestem jedyną osobą, która wstaje z łóżka od razu po przebudzeniu? xd

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Haha no mi się chyba to nigdy nie zdarzyło :D

      Usuń
    2. Bardzo fajny post :) w kolejnym poście możesz zrobić na przykład "list do 7 letniej siebie z przeszłości"
      Zapraszam do mnie
      aleksvndrv.blogspot.com
      miłego czytania :)

      Usuń
  3. ja też mogłabym przeleżeć tak długo a nawet dłużej :D
    obserwujemy? ja już zaobserwowałam :)
    zapraszam:
    www.heloumama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no widzisz pjona dla leniuchów haha :) ok ;p

      Usuń
  4. Kocham twoją koszulkę!!! Gdzie kupiłaś???
    1000in1blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dzięki ja kupiłam w zwykłym butiku ,, TOPTU'' czy jakoś tak :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ;)
      Tak mam aparat SonyCyber-shot DSC-w810

      Usuń
  6. super poranek :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł. :) Najbardziej podoba mi się to zdjęcie ze szczoteczką i pastą do zębów. :))

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.