Relax Time :) ♥12♥

/
6 Comments

Cześć ! :)
Po dłuższym czasie nie obecności powracam ! ♥
Więc niedawno byłam w Jastrzębiu Zdrój u mojej rodziny
Było mega codziennie chodziliśmy z moją mamą i z ciocią na działkę
Opalałam się chlapałam wodą był gril no po prostu bylo cudownie
Dla mnie był to taki ,,relaks'' odstresowanie od tego wszystkiego(szkoły).
Wróciłam do domu i zaczęliśmy remont w moim pokoju (zmiana tapety z pasków
na panterkę,koloru z niebieskiego na beżowy ) nowe biurko ,,toaletka'' i całkiem
inaczej to wygląda. Ten pokój jest taki w moim stylu i bardzo dobrze sie w nim czuje :)

Mam dla was trochę zdjęć  z działki tak wiec będę kończyć aby sie za bardzo nie
rozpisywać mam nadzieję że dotrwam jeszcze ten tydzień do wakacji ♥

                                                                               




You may also like

6 komentarzy:

  1. Fajny post i prześliczne zdjęcia!!
    piesek słodziutki *O*
    wn4q.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczną masz dzialke i piekna stylizacja pozdrawiam :*
    kaatie-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To działka mojej cioci ale w jej imieniu dziękuję hehe :)

      Usuń
  3. Świetnie się prezentujesz, piękna działka i słodziutki piesek. :D

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.