Dlaczego ludzie oceniają nas po wyglądzie ? ♥15♥

/
6 Comments



Siemka:)
Więc w końcu przychodzę do was z postem tematycznym !
Wspierała mnie Natalia blog będzie poniżej, bez niej nie było by tego posta :)
Tak więc dziękuję jej tutaj osobiście że mnie motywuję ♥
Więc przechodzimy do tematu :)


Dlaczego ludzie oceniają nas po wyglądzie ? :(
W tych czasach niestety w szkołach i pracach jest to największy problem
gdyż ludzie myślą że jeśli nie będą mieli oryginalnych ubrań z Zary H&M
i innych droższych sklepów,są nikim... Są po prostu oceniani z góry że są biedni..
Ale przecież nie można oceniać ludzi za to jak chodzą ubrani prawda ?
Wygląd i makijaż w tych czasach to podstawa..
Moim zdaniem wcale nie trzeba ubierać się w drogich sklepach i mieć drogie kosmetyki,
wystarczy trochę kreatywności i za nie wielkie pieniądze można wyjść  na ulicę wyglądając
jak milion dolarów.Szczególnie my nastolatki dostajemy pieniądze od rodziców
więc tym bardziej powinniśmy to szanować :)
Więc przechodząc do tego że jeśli ktoś nie ubiera się w drogie ciuchy albo nie ma oryginalnych
butów to wcale nie znaczy że jest ,,biedny'' .
Ja staram się w tym poście coś wam przekazać i mam nadzieję że to docenicie i niektórzy
zrozumieją o co mi chodzi :)
Szanuję osoby które myślą tak samo jak ja :) I jestem dumna że mam znajomych takich jakich
mam i choć mam ich nie wiele to i tak jestem szczęśliwa że nikt mnie nie ocenia i mogę być
sobą :) I pamiętajcie lepiej mieć 3 znajomych ale prawdziwych niż 100 fałszywych ♥ Pozdrawiam







CO MYŚLICIE O TAKICH POSTACH ? :)

BLOG NATALI ♥KLIK


You may also like

6 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji znajdziesz u mnie. Zapraszam serdecznie! :)
    takposwojemu.blogspot.com

    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za nominacje jutro odp na pytanka <3

      Usuń
  2. świetna sukienka :) i zgadzam sie z tym ze lepiej jest miec tylko kilku najblizszych :)
    http://martaikaja.blogspot.com  

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.