Mini Haul ♥14♥

/
5 Comments


Siemka ;)
Po dosyć sporej nie obecności jestem i mam dla was mini haul :)
Byłam ostatnio na zakupach w Biedronce i były dość fajne promocje więc
kupiłam parę rzeczy.. Jutro lecę do netto po szczotkę (podróba tangle tizera )
wstawię wam zdjęcie i chciałam zrobić jej test co wy na to ? :) Jeśli podoba wam
się pomysł na taki post to napiszcie a chętnie go zrobię :)




Pierwsze po co poszłam do biedronki był szampon do włosów z Romantic
ponieważ moim zdaniem bardzo się opłaca ja wziełam Regeneracyjny :)
                       
950 ML
OK. 7 ZŁ 



Potem dokupiłam zwykły żel pod prysznic który naprawdę PIĘKNIE pachnie i mogę wam go z całego serca polecić.
1,5 L
Ok.6 ZŁ

Bardzo chciałam wypróbować podróbę jajeczka EOS ponieważ mam oryginal i chciałam przetestować te i jest naprawdę super ;)




OK.7 ZŁ 



I kupiłam też klapki :) W kiermaszu to po prostu zwykły butik u nas na mieście :)
12 ZŁ 

I ostatnie 3 rzeczy to są kremy do rąk i nie wiem gdzie je możecie dostać tak naprawdę ponieważ ja dostałam je od taty z pracy i nie wiem  skąd one są ale są bardzo fajne :D


                     

WIĘC NAPISZCIE NA DOLE CZY CHCECIE ZOBACZYĆ RECENZJĘ PODRÓBY TANGLE TIZERA I DO NASTĘPNEGO BAY :)


You may also like

5 komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.