Back to school ! Haul przybory szkolne. #1 ♥19♥

/
10 Comments
Zaczynamy serię BTS !!! <3 Długo na to czekałam gdyż sama uwielbiam oglądać i czytać takie posty :) Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły na tą serię to piszcie w komentarzu może akurat wykorzystam wasze pomysły.. A teraz do tematu ! :)

Ostatnio byłam na małych zakupach szkolnych są to głównie przybory szkolne,będzie też drugi post w którym pokażę kosmetyki i ubrania..Wszystkie przybory które są widoczne na zdjęciu zakupiłam w Auchanie.





1.ZESZYTY TEMATYCZNE :  60 K 1,79 PLN
BIOLOGIA
HISTORIA
NIEMIECKI
GEOGRAFIA
CHEMIA
FIZYKA


2.ZESZYTY :
KONIEC KROPKA 60 K 1,99 PLN

I♥DOTS 32 K 1,10 PLN

RELIGIA 60 K 2,79 PLN

THE SKY IS NO LONGER THE LIMIT
60 K 1,29 PLN

NY 60 K 1,29 PLN

PHOTOGRAPHY 60 K 1,29 PLN

PROBLEM-HIPSTER 60 K 1,79 PLN


3.  10 SZT CIEŃKOPISÓW
6,99 PLN

4.  4 SZT ZAKREŚLACZY,PODKREŚLACZY
1,99 PLN

5. 5 SZT KREDEK OŁÓWKOWYCH
0,51 PLN

6.  4 SZT OŁÓWKÓW RÓŻNEJ MIĘKKOŚCI
1,29 PLN

7.   DŁUGOPISY NIEBIESKIE,CZARNE
1,29 PLN

8.DŁUGOPISY NIEBIESKIE
1,49 PLN

9.2 SZT GUMEK DO MAZANIA
CARREFOUR
0,99 PLN

10.CYRKIEL
7,99 PLN

11.KLEJ W SZTYFCIE
1,29 PLN


WIEM ŻE POST NIE BYŁ ZBYT CIEKAWY ALE MAM NADZIEJĘ ŻE PO MIMO TEGO WAM SIĘ SPODOBAŁ I PODACIE W KOMENTARZU POMYSŁ NA NASTĘPNY POST Z SERI BTS !
WIĘCEJ NA MOIM FB DO NASTĘPNEGO PA ! :* ♥









You may also like

10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ! Mam podobne zeszyty,niektóre takie same. Mi brakują jeszcze książki i takie pierdoły,ale mam zamiar to jakoś ogarnąć :D
    Obserwuję ;*
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Ja też nie mam jeszcze książek ale kupię je dopiero we wrześniu :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza notka ;)
    Ja jeszcze nic nie kupiłam do szkoły.
    Jesteś śliczna!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś śliczna ;) i super zeszyty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie nic nie widać ale co tam chciałam żeby notka była w miarę krótka :)

      Usuń
  5. ja mam już prawie wszystko oprócz podręczników haha

    zapraszam do mnie na nowy post z serii back 2 school o torbach i plecakach flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo tyle że ja mam wszystko już ale nie mam podręczników :)

      Usuń
  6. Ładne zeszyty, najładniejszy ten z nocą <3.
    Życzę miłej reszty wakacji :)).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.