BTS HAUL KOSMETYCZNO-UBRANIOWY ! :) #3 ♥21♥

/
6 Comments


Cześć dziś kolejny i raczej ostatni post z seri Back To School,nie za bardzo wyrobiłam się w czasie gdyż chciałam zrobić jeszcze GRWM(Get Ready With Me) jednak nie udało mi się w środę powinien być nowy post jeszcze nie wiem konkretnie o czym będzie ale mam nadzieję że coś wymyślę :) I potem mam jeszcze dla was recenzje pasków wybielających Crest które obecnie testuję w środę mija 7 dni więc w niedziele powinna sie jeszcze pojawić recenzja.. Muszę korzystać puki mam jeszcze na to czas bo nie wiem jak to będzie kiedy pójdę do szkoły będę starała się minimum 1 raz w tyg dodawać post :) Ok to na tyle z wstępu przejdzmy już do zakupów :)


1.Razem z mamą byłyśmy w Rossmannie i zakupiłyśmy kilka rzeczy do paznokci :) (ceny pod zdj)



ODŻYWKA EVELINE OK.12 PLN
SEPARATOR DO PALCÓW U STÓP 2,49 PLN
ODŻYWKA DO SKÓREK 4 PORY ROKU 8,49 PLN 


       2.KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI (TAK JAK BY ) I BEAUTY BLENDER (GĄBECZKA) DO NAKŁADANIA PODKŁADU
DEZODORANT I ANTYPERSPIRANT W KULCE LIDL CENA 4,99 (OSOBNO) PLN
BEAUTY BLENDER DO PODKŁADU LUB KOREKTORA ALLEGRO Z DOSTAWĄ 15,99PLN
3.PASKI WYBIELAJĄCE CREST (DODATKOWO DOSTAŁAM SKALE WYBIELANIA I CUKIERKA ♥)

PASKI ZAMAWIAŁAM NA ALLEGRO Z DOSTAWĄ OK.60 PLN 





4.TRAMPKI,TENISÓWKI  (ALA VANSY)
PEPCO 19,99 PLN

5.DODATKOWE ZESZYTY BO TEGO NIGDY NIE ZA DUŻO SZCZEGÓLNIE TERAZ :)

CARREFOUR
STAY POSITIVE (TWARDA OKŁADKA)  96 K 1,49 PLN
PARIS LOVE  60K 0,79 PLN
GIRL 60K 0,99 PLN


6.BRAKUJĄCE PRZYBORY SZKOLNE

DŁUGOPISY (TEGO NIE BRAKOWAŁO ALE BYŁY TANIE A I TAK ZAWSZE SIĘ GUBIĄ ALBO KOMUŚ SIĘ POŻYCZA I POTEM NIKT NIE ODDAJE WIĘC TAK)  CARREFOUR 10 SZT NIEBIESKIE 0,99 PLN
KOREKTOR W PISAKU CARREFOUR 0,79 PLN
TEMPERÓWKA Z POJEMNIKIEM  1,99 PLN
7.RESZTA BRAKUJĄCYCH RZECZY 
PIÓRNIK PEPCO  3,99 PLN
RAMIĄCZKA PRZEZROCZYSTE TARG 3 PLN
STOPKI 2 ZŁ SZT


8.UBRANIA (PRZEPRASZAM ZA TO ŻE ZDJĘCIA SĄ INNEJ JAKOŚCI ALE ROBIŁAM JE TELEFONEM NA SZYBKO GDYŻ O NICH ZAPOMNIAŁAM 



OKI TO NA TYLE JEŚLI CHODZI O TEN POST MAM NADZIEJĘ ŻE SPODOBAŁA WAM SIĘ SERIA BTS A JA ŻYCZĘ WAM DOBRYCH OCEN W SZKOLE PASKÓW NA ŚWIADECTWIE NA NA TYŁKU NA KONIEC ROKU CHODZ DO TEGO JESZCZE SPORO CZASU (TO NA SEMEST DOBRYCH OCEN O ) I OBYŚCIE NIE TRACILI MOTYWACJE A GDY COŚ PÓJDZIE NIE TAK PRZECZYTAJ MOJEGO POPRZEDNIEGO POSTA ! :) WIĘCEJ MNIE NA MOIM FB GDZIE POKAZUJE WAM OGÓLNIE CO SIĘ U MNIE DZIEJĘ :) DO NASTEPNEGO BAY <3  


You may also like

6 komentarzy:

  1. Świetne zakupy. Najbardziej ciekawią mnie te paski wybielające :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki miałam zrobić recenzję jednak nie miałam do dyspozycji aparatu i nic z tego nie wyszło może następnym razem się uda

      Usuń
  2. Super haul :) Bardzo ładne trampki ! Ja używałam odżywki do paznokci firmy Regenerum, super jest :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/2015/09/turecka-sesja-i-malowanie-swiatem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam z Bielendy tą kupiła sobie moja mama :)

      Usuń
  3. super zakupy widać ze bardzo udane :)
    będzie może recenzja tych pasków wybielających?
    jestem bardzo ciekawa jak działają i czy są efekty :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam powyżej nie miałam w tym momencie do dyspozycji aparatu jednak na pewno jeszcze ich użyję przed świętami,i myślę że aparat już wtedy odzyskam tak więc na pewno się pojawi :) A co do kupna to BARDZO BARDZO polecam efekty są a cena jest przystępna :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.