Moje doskonałe niedoskonałości ♥18♥

/
10 Comments


Cześć ! :)  Ostatnio trochę się działo te wakacje mogę zdecydowanie zaliczyć do najbardziej szalonych ok kilku lat... Zaczynając od tego że w moje urodziny zepsuł mi się aparat, wczoraj byłam z Natalią na"sesji zdjęciowej " zdjęcia wyszły na prawdę śliczne :) Gdyby nie mój mały upadek  :D
 wywróciłam przed tramwajem i miałam dziurę na cale kolano ,  wleciałam 1 butem do wody a na sam koniec użądlił mnie jakiś owad  :D Przygoda życia ♥ OK JUŻ DO TEMATU !!!






MOICH 5 NIEDOSKONAŁOŚCI

 1.Dziwne dołki,worki pod oczami...Sama nie wiem co to jest
nie są one ani sine ani czerwone po prostu mam tak jak by
wypukłe kości oczodołowe.

2.Zęby..Można zacząć nosić aparat na zęby ale jak na razie moja dentystka nie może tego zrobić
gdyż mam zęby wrażliwe i muszę je najpierw do końca wyleczyć,ogólnie nie podoba mi się ich kolor i wszystko mam zamiar je wybielić więc być może zrobię recenzję.

3.Grube uda.. I tak może wam się wydawać że można zacząć ćwiczyć i schudnąć i wgl..
Ale ja nawet jak bym ważyła 30 kg to moje uda i tak nie będą takie jak bym chciała..

4.Duże piersi.. To może wydawać się dziwne ale mi to osobiście bardzo przeszkadza
jest to chyba jeden z moich najgorszych kompleksów.. Nie czuję się z nimi komfortowo
ale myślę że za jakiś czas to się zmieni (gdyż przeszłam na "zdrowy tryb życia" i zaczęłam
dużo ćwiczyć więc może kiedyś choć trochę zmaleją)

5.Odstające uszy.. Moja siostra też ma taki problem i poszła na operację..Ja jednak tego
nie zrobię gdyż nie przeszkadza mi to aż tak bardzo jednak moi rodzice do dziś kiedy
się zapomną wołają na mnie "uszy" :D Mam nadzieję że się uśmialiście 













MOICH 5 DOSKONAŁOŚCI 

1.Lubię swoje włosy... Uważam że są bardzo ładne zdrowe, nie mam z nimi problemu
nie puszą się są podatne na kręcenie prostowanie i lubię swoje kolory na włosach :)

2.Paznokcie.. Są ładne zadbane szybko rosną i mają idealny kształt migdałka.. Są w miarę
duże i ogólnie zdrowe :)

3.Cera.. Może nie jest IDEALNA ale nie mam z nią większych problemów tak jak niektórzy
z moich znajomych,od czasu do czasu zdarzy się jakaś niedoskonałość jednak nie przejmuję się tym

4.Oczy..Mam w miarę duże oczy podoba mi się ich kolor i ogólnie je lubię :)

5.Usta nie są duże ale nie są też małe gdy są pomalowane wyraznym kolorem wyglądają na prawdę ładnie, nie mam problemu z pękaniem i z ich przesuszaniem..:)











FOTOGRAFKA NATALIA ♥ BLOG KLIK


You may also like

10 komentarzy:

  1. Super zdjęcia i bardzo pozytywny post, fajnie, że piszesz też o swoich doskonałościach i zdajesz sobie sprawę nie tylko z twoich wad, a także zalet :) Zapraszam do siebie: http://valerieviviane.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Staram się nie widzieć w sobie wad aby nie popadać w kompleksy :)

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia i fajnie, że nie wstydzisz się mówić o tym, co Ci się w tobie nie podoba, a co podoba :D

    zapraszam
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uszy i dziwne dołki.. skąd ja to znam ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiele ludzi potrafi mówić otwarcie o swoich niedoskonałościach, a przecież nikt nie jest doskonały. Bardzo fajny pomysł na wpis :)
    Nominowałam Cię do LBA, zapraszam do siebie po pytanka! :)
    https://iscnacalosc.wordpress.com/2015/08/21/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to nie problem :) Już byłam wcześniej nominowana do LBA więc myślę że nie ma sęsu robić tego 2 razy ale bardzo dziękuję :)

      Usuń
  5. Wcale nie masz grubych ud! Co ty mówisz :D
    Grunt to dostrzegać swoje doskonałości! Świetny post i super zdjęcia ;))
    Śliczna jesteś :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.