JESIEŃ ♥22♥

/
28 Comments


Hej po całkiem sporym czasie nie obecności wracam choć tak naprawdę wcale nie zniknęłam...Po prostu szkoła w dodatku przyjechało do mnie moje rodzeństwo z zagranicy i było naprawdę fajnie i ciągle mieliśmy jakieś plany tu wyjście na zakupy potem urodziny (męża mojej siostry) na działce dzień i kosmetyczki a w sumie mojej kuzynki w salonie :) Wszyscy już pojechali więc wzięłam się w garść i napisałam tego posta. Nie chciała bym się już więcej rozpisywać a poza tym wszystkie informacje co słychać u mnie na bieżącą są na moim FB .


Nie wiem jak wy ale ja osobiście nie lubię jesieni..Po prostu ta pora roku mnie przytłacza,pogoda jest nijaka raz wietrznie raz pada czasem ciepło i człowiek sam nie wie jak ma się ubrać gdyż pogoda zmienia się z minuty na minutę... Zazwyczaj ciągle jest pochmurnie i pada a co za tym idzie ? NIC MI SIĘ NIE CHCE ! :( Co jest bardzo dla mnie przykre ale no niestety tak jest.. Wstaje rano a tu jeszcze ciemno i na nic nie ma się ochoty ale nie będę wam tu narzekać jakie to dla mnie okropne bo w sumie raczej nikogo to nie interesuję :) 




Jednak myślę że są też jakieś plusy w tej porze roku np.kolorowe liście ogólnie to liście..Różne święta np.Hallowen i urodzinki ważnej dla mnie osoby :) W sumie to nie ma tego za dużo ale jeśli wy lubicie jesień to śmiało piszcie w komentarzach za co ją lubicie lub nie lubicie :)







You may also like

28 komentarzy:

  1. ale świetne zdjęcia ! :) piękne masz włosy http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjecia i notka wgl ;)
    Ja w jesieni również lubię te kolorowe liście <3

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Haha no to chyba jest najlepsze :)

      Usuń
  3. prześliczne zdjęcia! :o
    http://strawandberry-domola.blogspot.com/ - zapraszam do nas ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja obserwuje, liczę na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli spodoba mi się twój blog to czemu nie..

      Usuń
  5. Jesień, jak każda pora roku ma swoje plusy i minusy. Ja lubię ją za kolorowe liście. Uwielbiam modę jesienną. Ale nienawidzę za to, że trzeba chodzić do szkoły i ze jest coraz zimniej.
    Świetne zdjęcia!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia Śliczne,ale ostatnie podbiło moje serce!świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie sesja z zdjęciami tego typu i oczywiście będą czarno białe więc mam nadzieję że ci się spodobają :)

      Usuń
  7. Uwielbiam jesień za te ciepłe swetry, długie wieczory, wschody i zachody słońca, wieczory pod kocykiem z książką, laptopem lub zeszytem z herbatą w ręce... :)
    https://aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzę dużo pozytywów chyba zacznę ją bardziej doceniać :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia! Tak samo jak ty nie przepadam za jesienią ale może być :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciwniczki jesieni łączmy sie no ale trudno są tego plusy i minusy :)

      Usuń
  9. Ja lubię jesien... wtedy góry są najpiekniejsze (tatry) i wtedy lubię najbardziej tam jezdzic :) ładne fotki! twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że wróciłaś
    Mam taki sam nagłówek, jak ty :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że mamy wiele wspólnego :)
    Też nie cierpię jesieni, rano gdy wstaję (6:15) jest ciemno i przez to nic mi się nie chce.
    Śliczne zdjęcia :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zachwycona Twoimi włosami :) :)

    zapraszam babskifolwark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.