Jesienne Stylizacje + Info o mojej nieobecności... ♥23♥

/
20 Comments
Witam !
Po bardzo długiej nieobecności na moim ukochanym blogu..
Już wyjaśniam dlaczego mnie tyle nie było.
Zaczynając od tego że mam zepsuty aparat,i w pewnym momencie mój komputer postanowił
chyba zrobić mi za złość.. Ale tak to nic,myślałam pozytywnie oddałam go do naprawy po czym
w serwisie mi powiedzieli że może to potrwać nawet miesiąc.. No niestety nie pozostało mi nic
innego jak czekać.. Co się okazało że ten serwis nie potrafi naprawić mojego laptopa i musiałam
oddać go do jeszcze innego serwisu gdzie znów musiałam czekać ok miesiąc.. I w końcu jest !!
TAK WIĘC BARDZO WAS PRZEPRASZAM,JEDNAK BYŁAM W TAMTYM MOMENCIE
BEZRADNA CO NAJBARDZIEJ MNIE ZAŁAMYWAŁO... JEDNAK JESTEM I NIGDY NIE WAS NIE ZOSTAWIĘ! ♥ Na moim fb starałam się was o wszystkim informować :)

Z racji tego że jest jesień mam dla was kilka naprawdę fajnych stylizacji.
Zdjęcia nie są moje bo ten post ma polegać na inspirowaniu innych :)
Starałam się aby stroje których szukałam nie były zbytnio skomplikowane i łatwo dostępne,
chciałam także aby pasowały mniej więcej do klimatu..

Moim zdaniem takie stroje nie wymagają wielkich pieniędzy bo w końcu jesień kojarzy nam się
głownie z sweterkami oraz szalikami. Jednak pamiętajcie każdy ma swój styl i to jest najlepsze.
Nie jest sztuką kupować to co wszyscy już mają i noszą gdyż wtedy wszystko wygląda tak samo..

Sztuką jest ubierać się po swojemu tak abyś to ty się czuł dobrze :) Następny post będzie bardziej tematyczny ♥ 
Zdjęcia nie są moje! Tu są 2 opcje z jednym sweterkiem :)



Jasne sweterki w różnych wydaniach

A tutaj dwie różne stylizacje :) 


A WAM  KTÓRY STRÓJ NAJBARDZIEJ SIĘ PODOBA ? NAPISZCIE W KOMENTARZACH I PODAWAJCIE POMYSŁY NA NASTĘPNE POSTY XOXO ♥


You may also like

20 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ! Czekam na kolejny wpis :*
    http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i ładny wygląd bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje!
    Czasami jest taka złośliwość rzeczy martwych :/

    http://onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No niestety na szczęście już jest dobrze i może być tylko lepiej :)

      Usuń
  4. Super ;)
    http://noworneverdie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta pierwsza stylizacja! Obserwuję. :)
    http://xpleasedontstripmymindx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że wróciłaś. Moja kolezanka ma podobną sytuację, popsuł jej się komputer w dodatku miala karę na telefon. Ja bym zwariowała nie mogąc dodać postu. Super stylizacje. Idealne na jesień.
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło <3 Oj to jej współczuję :/ Dzięki

      Usuń
  7. Super post! Będę zaglądać tu częściej :)

    http://by-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stylizacje ;) Mi się osobiście podobają bardziej te, w których występują ramoneski i glany ;) Ale te i tak są świetne!

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.