Promocje Rossmann -49% ♥24♥

/
31 Comments

Cześć ! :)
Ostatnio w Rossmannie szał zakupowy gdyż jest -49 % i w tym roku postanowiłam pójść i może zakupić coś ciekawego :) Najbardziej zaciekawiła mnie promocja na podkłady pudry korektory itp
Więc przyznam szczerze iż wyczekiwałam z niecierpliwościom na tą promocję. Promocja nadal trwa chyba do 19 ale nie jestem pewna :) Mam też dla was zakupy Pauliny która kupiła podobne kosmetyki gdyż ja starałam jej się doradzić w sprawdzonych prze mnie kosmetykach.. I poniżej pod moimi zdjęciami znajdziecie moje opinie a pod jej zakupami będą opinie Pauliny. W ten sposób będziecie mogli zobaczyć opinie osoby która jest już zaawansowana i interesuje się kosmetykami (ja) i opinie osoby która po prostu używa kosmetyków ale nie za bardzo się na tym zna :) 


Puder miss sporty So Matte Perfect Stay                                            Podkład miss sporty So Matte Perfect Stay 
 (Puder jest bezzapachowy)                                                                       Kupiłam go z myślą o pudrze do kompletu
(opakowanie jest bardzo fajne ma lusterko i puszek)                   (utrzymuję się ok.5 godzin spokojnie)
(prawdopodobnie utrzymuje się aż do 10 godzin)                                  (matowi skórę,ma pompkę co jest dużym plusem)
        (cena ok 13zł)                                                                                                          (Jest bardzo wydajny przy normalnym użytkowaniu)
                                                                                                    (Ma dobre krycie przy cerze normalnej i z lekkim trądzikiem)
(cena ok 16 zł)



Kuleczki wibo Sun Touch                                                                                               korektor wibo PEN concealer
(jeszcze ich nie używałam więc co mogę o nich powiedzieć to że:                                                 (nie używałam)
                                                                                                                                                                        (cena ok 8 zł)
                                                                                                                                                 (więcej u pod zdjęciem u Pauliny)
mają piękny kolor,będą lekko rozświetlać co jesienią i zimą się przyda,                                                                                      
były nie drogie gdyż ich cena to ok 16 zł )                                                                                                                                     
Korektor Lovely Magic Pen
(Mój numer 1 jeśli chodzi o korektor)
(Idealnie rozświetla okolice oczu)
(Ma według mnie bardzo dobre krycie)
(ZAZNACZAM IŻ JA NIE MAM PROBLEMÓW Z CERĄ !
TAK WIĘC NIE WIEM JAK SPRAWDZI SIĘ NA INNYCH.
(tani cena ok 8 zł)
(długo się utrzymuję i idealnie wtapia sie w skórę nie zostawia tłustej powłoki)




ZAKUPY PAULINY 

   Puder Maybelline AFFINIMAT                Podład miss sporty So Matte                                Korektor wibo pen concealer  (Utrzymuje sie ok 5 godzin)              (Ma gęstą konsystencje do jest +)                     (niezawodny)          
(cena ok 25 zl)                                                                                                                                          (idealne krycie wszelkich niedoskonałości)
                                                                    (Dobrze się rozprowadza)                  (starcza na dosyć długo)
   (Średnie krycie)
             PAULINA MA CERĘ PROBLEMATYCZNĄ!
                              (kolor się dopasował do jej skóry)            
         
Tusz do rzęs EVELINE COSMETICS
(tani cena ok 12 zł)
(fajnie wydłuża)
PAULINA MA BARDZO KRÓTKIE RZĘSY
(lekko śmierdzi)

Co ja wam mogę powiedzieć o tym tuszu że według mnie fajnie pogrubia przy 2 wartwach
idealnie wydłuża
ma bardzo fajną szczoteczkę nie jest ona ani za duża ani za mała
nie osypuje się jednak bo ok 9 godzinach lekko się rozmazuje
kocham ten tusz miałam już 2 opakowania teraz jestem w trakcie 3 :)






TO BY BYŁO NA TYLE W TYM POŚCIE :)
NAPISZCIE JAKIEGO Z TYCH KOSMETYKÓW CHCIELIBYŚCIE ZOBACZYĆ RECENZJĘ/TEST
A BARDZO CHĘTNIE ZROBIĘ TAKI POST.
A WY CO KUPILIŚCIE NA PROMOCJACH W ROSSMANNIE ?
Napiszcie w komentarzach
do następnego posta buziaki pa ♥


You may also like

31 komentarzy:

  1. Super! Na pewno wpadnę do rossmana :D
    yespapin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam na promocjach w rossmanie,
    lecz skorzystałam jedynie z promocji na
    produkty do ust :)
    Klik- mój bog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę co tobie udało sie upolować na promocjach :)

      Usuń
  3. No i super. W końcu bede miala co kupić :) Fajny wpis, obserwuje. I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety promocja się już skończyła ale produkty same w sobie należą do bardzo tanich :)

      Usuń
  4. Kurczę... miałam iść na promocję pudrów itd... a o wszystkim dowiedziałam się po czasie! A zakupy wydają się trafne :) Pozdrawiam
    http://lifeofbitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w tamtym roku też nie udało się pójść :/

      Usuń
  5. Oo udane zakupki, sama coś skorzystalam :)
    Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdobycze ! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba skuszę się na ten korektor z lovely bo coraz częściej go widzę :) zapraszam do siebie sisberlys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam moim zdaniem jeden z najlepszych jakie miałam :)

      Usuń
  8. Ja nie byłam na promocjach w rossmanie i teraz bardzo żałuję bo widzę że skorzystałaś z niej i ci się opłacało :)
    Fajny ten korektor :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas powinna pojawić sie też promocja 1+1 gratis :)

      Usuń
  9. Ja kupiłam dwa podkłady Boujois Paris, korektor i kremy CC z tej firmy. xD Na bogato !
    "Słowa mogą być jak promienie Roentgena" "... bagienko samowartości" " ... nie żebym dostała setki emaili, że buntuję polską młodzież o-o" " ... Ale to naprawdę denerwujące, że gadasz, gadasz, a potem uświadamiasz sobie, że mówisz do siebie ... " Ciekawi o co w tym wszystkim chodzi ? To klikać i sprawdzać ! :* http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie poluję jakoś na promocje, ale post fajny, na pewno dla wielu osób przydatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię tusze eveline chociaż ostatnio moim nr.1 jest kultowy chyba już żółty z lovely.
    I kuszą mnie te korektory również z lovely ale opinie na ich temat są bardzo skrajne :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten tusz jednak u mnie się nie sprawdził gdyż bardzo sklejał mi rzęsy a u przyjaciółki był ok. A korektor... Hmm myślę że za tą cenę warto spróbować

      Usuń
  12. Fajny tusz do rzęs sama go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kosmetyki :)
    Szczerze mówiąc to ja też miałam sie wybrać do Rossmana ale nie zdążyłam ... :(
    Zapraszam do mnie
    photographer-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kosmetyki :)
    Szczerze mówiąc to ja też miałam sie wybrać do Rossmana ale nie zdążyłam ... :(
    Zapraszam do mnie
    photographer-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten pierwszy puder kupiłam kiedyś ja byłam w Polsce i jak dla mnie to totalna porażka :/
    Obserwuję,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zły jednak przy mojej mocno przetłuszczającej się cerze muszę go poprawiać co ok 2 godz co jest nie za dobre..

      Usuń
  16. Widze też obłowiłaś się na promocjach w R :) ja zaszalalam az presadnie w tym roku, a patrzac na twoj post chcialabym jeszcze te kulki wibo ;p no al eile mozna ;p
    dodaje do obs!
    zapraszam na www.weemini.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zeszłym roku nie byłam więc odbiłam sobie x2

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.