Pomysły na prezenty & Wish List / Dresslink ♥27♥

/
17 Comments
Hej ! Jak widać po nazwie dziś będzie 1 post dotyczący współpracy z Dresslink KLIK !
Więc tak ostatnio napisała do mnie właśnie ta firma z propozycją współpracy,
postanowiłam spróbować i stworzyłam swoją 1 Wish list wybrałam rzeczy które wpadły mi w oko
jako pierwsze.. Jest tam wiele wspaniałych rzeczy i najchętniej kupiła bym tam wszystkie możliwe akcesoria kosmetyczne gdyż wybór ich jest na prawdę ogromny ! ♥ Chciała bym wam też w ten sposób  podać kilka pomysłów w na prezenty świąteczne dla dziewczyny głównie.. Nie wiem czy ktoś by kupił ubrania jednak dodatki które są poniżej były by wspaniałym prezentem dla każdej dziewczyny :)






Sweterek KLIK ! Co mogę na razie o nim napisać hmm.. Jest śliczny ! Kojarzy mi się ze świętami i
ma na prawdę świetne wzory i kolory..

Szalik KLIK ! Jest cudowny ! Wiem że dużo Youtuberek go ma i wszyscy go zachwalają, myślę że świetnie sprawdzi się na sesjach zdjęciowych ♥

Bluza KLIK! Bluza wygląda na dobrze wykonaną i dosyć ciepłą, na pewno z chęcią chodziła bym w niej do szkoły :) 









Pędzle KLIK ! Wyglądają jak pędzle  z Hakuro bodajże.. Na tą chwile nie mogę o nich nic więcej powiedzieć oprócz tego że są bardzo tanie i wyglądają na solidne..

Portfel KLIK! Portfel ten idzie na prezent tak jak i bransoletki :) Mam nadzieję że spodobają się im moje podarunki..

Bransoletki KLIK ! Chciała bym 3 takie bransoletki aby podarować je fajnym osobą :)
Myślę że rzeczy tu pokazane to fajne pomysły na prezenty :)






CO SĄDZICIE O TAKICH PREZENTACH NA ŚWIĘTA BĄDZ MIKOŁAJKI ? NAPISZCIE KTÓRE Z TYCH RZECZY WPADŁA WAM JAKO PIERWSZA W OKO ;)
BUZIAKI :* 




You may also like

17 komentarzy:

  1. Zgodnie z prośbą poklikałam, choć prawdę mówiąc ubrania mi się nie podobają, ale drugi rząd, zwłaszcza bransoletka, brałabym.

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny styl :) Tak naprawdę z tych rzeczy większość idzie na prezenty tak więc no... Na twoim blogu widziałam rzeczy w bardziej stylu ponurym ja zaś wolę kiedy wszystko jest dziewczęce :) Dzięki za szczery komentarz :)

      Usuń
  2. Współpracuje z Dresslink i ma naprawdę bogaty asortyment! Śliczne bluzy i ten szal! Poklikałam uczciwie, poklikasz też u mnie?
    Pozdrawiam i życzę sukcesów!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy pokazałaś!
    Ten szal jest bardzo ładny :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi sie bardzo podoba ta bluza! :) jeżeli chodzi o szalik to od dawna jestem zakochana ;) obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak szalik wygląda na stronie świetnie ! ♥

      Usuń
  5. świetne rzeczy sobie wybrałaś <3
    wow, wow wow. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaliczek mają już praktycznie wszyscy. Jest bardzo popularny, szczególnie w Krakowie, gdzie duża część dziewczyn go nosi. :D Tak to jest z tą modą, ciężko się wyróżnić.

    www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też szalik po prostu urzekł i nie mogłam się powstrzymać aby go zamówić :)

      Usuń
  7. Masz super gust :) wszystkie rzeczy, które wybrałaś są świetne:)
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.