The Frosty December ♥26♥

/
7 Comments
Hej ♥
Mamy już grudzień a co za tym idzie ? Święta !! Kocham ten czas kiedy wszyscy spotykają się w jednym gronie bez żadnych kłótni.. Wszystko jest takie magiczne.. Uwielbiam święta za choinkę za światełka bo ich nigdy nie za dużo są wszędzie na sklepach w centrum i to jest cudowne !
Kocham też świąteczne jedzenie ! Tak wiem to brzmi dziwnie i pomimo tego że poza okresem świątecznym też można zjeść barszcz z uszkami to jednak w święta one smakują inaczej..
Ostatnio byłam na sesji z Natalią nie robiłyśmy zbyt dużo zdjęć gdyż w sobotę idziemy na taką
większą sesje i wtedy będzie się dopiero działo (w dobrym sensie oczywiście) Nie będę się dzisiaj
rozpisywać gdyż chciała bym się bardziej skupić w tym poście na zdjęciach ♥














W WY ZA CO KOCHACIE ŚWIĘTA LUB MOŻE ICH NIE LUBICIE ?
DAJCIE ZNAĆ W KOMENTARZACH CHĘTNIE POCZYTAM CO WY O TYM SĄDZICIE
POZDRAWIAM :*


You may also like

7 komentarzy:

  1. Jak można nie lubić świąt ?! o-o To jest hańba ! ._. Ja uwielbiam święta. Kojarzą mi się z Coca Colą, które w dzieciństwie była tylko na święta właśnie lub urodziny, bo rodzice bali się, że a) rozwalę dom, b) wypadną mi zęby. :D Kocham święta, te zapach, mandarynki, pierniczki .... ♥ I choinkę, która nie cierpi mojego psa, ze wzajemnością !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no to się uśmiałam :D tez kocham pierniczki

      Usuń
  2. Ja kocham święta za to,że jesteśmy wszyscy razem przy stole. Za pyszne jedzenie, za strojenie choinki wspólnie z siostrą. Za wiele rzeczy kocham święta. Pozdrawiam. http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.