Common White girl ♥30♥

/
9 Comments
Hej więc dziś tak jak widać po tytule posta przychodzę do was z tagiem więc bez zbędnego przedłużania zaczynajmy ! :) 


1.Ulubione picie ze Starbucks'a?

Nie mam ale jeśli już to Berry&Hibiskus

2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?


Jeśli jem śniadanie to godzinę a jeśli nie jem to 40 min 
3.Ile "selfies" robisz dziennie?
Ostatnio nie robię sobie selfie..
Chyba że jestem z koleżankami to robimy sobie sporo zdjęć :)
4.Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?
Zdjęć około 90 a followersów też coś koło tego..
gdyż bardzo rzadko dodaje zdjęcia na IG

5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?
Jeszcze nie dawno ciągle tak mówiłam...
Ale teraz raczej już tak nie mówię..

7.Jesteś rasistką?Niee...


8.Ile masz tweetów?
0 gdyż nie wchodzę na tweetera (czy jak to sie tam piszę ;)
9.Instagram vs. Twitter vs. Tumblr ?Instagram

10.Jak spędzasz większość swojego czasu?W szkole... Ale gdy tylko mam wolne to ze znajomymi..

11.Kto jest twoim ulubionym youtuberem?Obserwuję około  60 youtuberów więc ciężki mi wybrać..
Chyba nie mam ulubionego 

12.Jak często malujesz paznokcie?Ostatnio miałam Hybrydy więc bardzo rzadko je malowałam 
gdyż hybrydy starczały mi na ok.2 tyg.. Ale ostatnio dałam moim paznokciom 
mała przerwę i teraz mniej więcej raz na tydzień je pomaluje ale za jakiś czas znów powracam 
do Hybryd :) 


13.Jesteś zakupocholiczką?Myślę że teraz mniej niż kiedyś ale nadal bardzo lubię chodzić na zakupy..
14.Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny"?0 ale obejrzę :D
15.Czy posiadasz dużo ubrań?Trochę..
16.Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?Czasem


17.Robisz makijaż codziennie?Jeśli do szkoły to tak ale bardzo delikatny..
Ale kiedy tylko mam okazję pomalować się trochę mocniej 
to bardzo się do tego przykładam ♥

18.Jakie są twoje oceny w szkole?
Nie złe :) Czasem gorsze czasem lepsze..


19.Jak często stylizujesz swoje włosy?

Jeśli tylko mam okazję gdyż do szkoły zazwyczaj idę po prostu w rozpuszczonych..
Od czasu do czasu je wyprostuję lub pokręcę jeśli mam czas :) 
20.Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Nie.. Ale zawsze kiedy wyglądam ok to nikogo znajomego nie spotykam..
A kiedy idę tylko do sklepu bez makijażu ubrana normalnie zawsze wszystkich
spotykam..

                                      








TO BY BYŁO NA TYLE...PISZCIE W KOMENTARZACH O CZYM MAM NAPISAĆ NASTĘPNEGO POSTA.. ♥


You may also like

9 komentarzy:

  1. Fajny Tag :D Ja też mam bardzo dużo ulubionych youtuberów, których oglądam, ale mogę wybrać Littlemooonster96, Olciiak i Dubiela <3 Aaaa... no i Janoskians :') śmieszni są <3

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też ich subskrybuję ale nie wiem czy mogę nazwać ich moimi ulubionymi youtuberami.. Lubie chyba wszystkich których subskrybuje

      Usuń
  2. Super Tag :D jesli chodzi o " wyjsciowy " wyglad to mam tak samo ;) moze wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.