Paczka od Dresslink ♥29♥

/
34 Comments

Hej wszystkim :) Dziś przychodzę do was z kolejnym postem.. jeej ♥
Tym razem chciałam wam pokazać moje zamówienie ze strony Dresslink,KLIK !
Link do posta z zamówieniemKLIK !. Jeśli ktoś widział tamtego posta to można zauważyć,
iż rzeczy które zamówiłam są troszkę inne niż te które wybrałam..
A mianowicie zamiast 8 pędzli wybrałam sobie 10 a zamiast bransoletek zegarek..
                       

Chciałam Jeszcze zaznaczyć iż portfel powędrował do mojej mamy a zegarek do taty :)
Postaram się wam opisać te produkty.Ich cenę,czy się opłaca i jakiej są jakości.
Tak więc bez zbędnego pisania ;)


                              

Pędzle KLIK !
Cena: 3.06$
Jakość:Są wykonane bardzo solidnie
Bardzo przypominają pędzle z Hakuro.
Wady:Raczej brak,albo ja żadnych nie zauważyłam
prócz 1..Trochę śmierdziały jednak kiedy je umyłam było już okej..
Podsumowując


jeśli nie zależy wam na na tym aby pędzle były oryginalne
ale za to aby były dobrej jakości i w świetnej cenie POLECAM :)


Zegarek KLIK!
Cena:2.35$
Jakość:Nie za bardzo znam się na zegarkach..
Jednak to co zauważyłam to na pewno że przyszedł dobrze zabezpieczony,
bez żadnych uszkodzeń.. Jest trochę ciężki ale wygląda na porządny :)
Wady:Brak
Podsumowując:Jeżeli tak jak mój tata lubicie takie ,,bajery'' polecam,
mi osobiście nie podobają się takie duże zegarki.. Ale to już zależy od gustów :)


Portfel KLIK!
Cena:2.99$
Jakość:Bardzo dobra ! Moim zdaniem portfel jest śliczny i ma w sobie,
to coś..Bardzo podobają mi się te serduszka po bokach gdyż dodają one takiego uroku.♥
Wady:1 tak jak przy pędzlach trochę śmierdział,ale mama postawiła go na kilka godzin na parapet
i zapach wywietrzał :)
Podsumowując: Cóż mogę o nim więcej napisać..Dla każdej dziewczyny/kobiety na pewno się nada
dotarł bez żadnej wystającej niteczki,w środku ma miejsce na karty zdjęcia i drobne pieniądze
jak i papierkowe ;) Jest troszkę duży co nie każdemu może się spodobać 




MYŚLĘ ŻE TO BY BYŁO NA TYLE W TYM POŚCIE.
DAJCIE ZNAĆ CO WAM NAJBARDZIEJ PRZYPADŁO DO GUSTU I DLACZEGO :)
SERDECZNIE POLECAM STRONKĘ DRESSLINK KLIK!
DO NASTĘPNEGO,CZEŚĆ ♥



You may also like

34 komentarze:

  1. Świetny post :P Mam pytanie współpracujesz z dresslink czy po prostu postanowiłaś złożyć zamówienie na ich stronie?
    http://mirabill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy ! Ten portfel naprawdę ma coś w sobie ! I ten kolor :*

    Oczywiście poklikalam w linki;)
    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com Mogę prosić o poklikanie w linki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Tak jednak zdjęcia nie do końca oddają te kolory,Poklikane :)

      Usuń
  3. Jej świetne te pędzle, każda grubość, więc do wszystkiego się nadają zapewne :) Portfel uroczy *.*
    pozdrawiam
    aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zamówienie i post. pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle musze kupić i chyba zdecyduje się na te. I przepiękny portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również posiadam taki zestaw pędzli, ale w innym kolorze. Jak za takie grosze, to są fajne, jednak z czasem się najzwyczajniej w świecie rozklejają :(

    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się..No niestety zawsze musi być jakaś wada ale za takie pieniądze można sobie pozwolić aby kupić je ponownie po rozklejeniu więc to nie jest dla mnie wielkim szokiem.. Można się tego spodziewać :D

      Usuń
  7. też posiadam te pędzle i są całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam w linki :) Super rzeczy!
    Ostatnio też przyszło ode mnie zamówienie z Dresslink, poklikasz u mnie?
    Ania Podlecka - klik! -tutaj?
    Natchniona Słowami - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że udało Ci się kupić fajne rzeczy!
    Oczywiście poklikałam :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zamówienie, słyszałam wiele dobrego na temat tych pędzli :)

    proszę o poklikanie w linki :)
    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłodki portfel ;)
    pozdrawiam http://fourperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A chciałam zapytać jak długo trwa wysyłka?:)
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok.2 tyg :) mi szło trochę dłużej ale to tylko dlatego że były święta

      Usuń
  13. ten zegarek bardzo mi sie spodobal\
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś! Pędzle i portfel cały czas widnieją na mojej liście "rzeczy do kupienia." :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej ! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award gdzie trzeba odpowiedzieć na pytania a potem nominować inne osoby
    Pytania znajdziesz na moim blogu :D
    photographer-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale niestety nie wezmę w tym udziału gdyż na moim blogu już pojawił się post o takiej tematyce :/

      Usuń
  16. Mam ten sam zestaw pędzli, tylko białe ze srebrnymi skuwkami :) Te do twarzy są naprawdę super, milutkie i dobrze się nimi pracuje :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.