PODSUMOWANIE 2015 ROKU ! ♥28♥

/
19 Comments
Święta święta i po świętach jak to mówią :) 
Witam wszystkich na moim blogu w 2016 roku.
Sylwester minął mi w świetnej atmosferze a wam ?
Mam nadzieję że ten rok będzie dla mnie jak i wszystkich,bardziej łaskawy..
W tym poście chciałam zrobić ogólne podsumowanie tego roku..
 Dodam zdjęcia których na moim blogu nie było z różnych powodów..
Zdjęcia te były robione głównie przed świętami..

Te święta były całkiem inne niż dotychczas.. A mianowicie zostałam zaproszona z moją rodzina do Jastrzębia Zdrój..
Tam się urodziłam i mieszka tam cała rodzina ze strony mojej mamy..
Wszyscy spaliśmy przez te dni w hotelu..

W wigilie o godzinie 17 wszyscy zebraliśmy się na dole 
w restauracji na kolacji.. 1 dzień świąt o 14 był obiad i potem przyjechała orkiestra..                             Ogólnie impreza..
W 2 dzień świąt zjedliśmy śniadanie potem obiad i każdy wracał do domu.
Myślę że było naprawdę fajnie.Napiszcie jak wy spędziliście święta jak i sylwestra chętnie poczytam.


Kuzynka :) A tak wyglądała nasza wigilia jak widać ogromny stół a to tylko połowa zdjęcia :) 

ZDJĘCIA Z WIGILII KLASOWEJ :) 



A teraz do tematu !! :)

PLANY NA 2016

Szczerze mówiąc nie mam konkretnych planów na ten rok.. Nie miałam za bardzo czasu nawet nic planować..Chciała bym być jeszcze lepsza w tym co robię.. Postawić sobie poprzeczkę wyżej tzn.Jednak częściej dodawać te posty..Mam kilka pomysłów na taki jak by swoją serie blogową i na pewno za jakiś czas muszę ten plan zrealizować.. Na tą chwile to by było na tyle.. 




JAK MINĄŁ 2015 ROK ?

W sumie.2015 rok nie był zdecydowanie moim rokiem..Było dużo  upadków ale najważniejsze aby po tym wszystkim się podnieść i zacząć od nowa :) Poznałam wiele ciekawych osób ale o tym w następnym punkcie.. Cieszę się że miałam w tym całym roku przy sobie osoby które zawsze były przy mnie.. Były to osoby które nigdy nie były mi tak bliskie jak teraz.. I pewnie nigdy bym nie pomyślała że to właśnie one będą mnie motywować :) 





PRZYJACIELE

W moim przypadku jest do dość ciężki temat.. Gdyż jedna przyjaciółka wyjechała za granicę a drugą pomimo tego iż mam ją przy sobie.. to i tak jesteśmy bardzo od siebie oddalone..Mam jednak nadzieję że w tym roku będzie inaczej.. Mam też przyjaciela.. Mały ale wariat jak to się mówi :D Zawszę mogę na niego liczyć i kilka wspaniałych dziewczyn które zawsze mnie rozbawią..♥

                                                  

         
                                 


                   
                                 

                                 


PODSUMOWUJĄC !
TEN POST MA NA CELU OGARNĄĆ TEN CAŁY CHAOS NA MOIM BLOGU.. WSZYSTKIE ZDJĘCIA KTÓRE CHCIAŁAM DODAĆ..KTÓRE MAJĄ DLA MNIE JAKAŚ WARTOŚĆ I MIŁO JE WSPOMINAM WŁAŚNIE DODAŁAM :) MAM NADZIEJĘ ŻE DOBRZE MNIE ZROZUMIELIŚCIE..

ŻYCZĘ WAM SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU.. DUŻO SUKCESÓW ORAZ SPEŁNIENIA MARZEŃ ! ♥

A JUŻ W NASTĘPNYM POŚCIE MOJE ZAMÓWIENIE Z DRESSLINK :)

NAPISZCIE W KOM JAK WY SPĘDZILIŚCIE ŚWIĘTA I SYLWESTRA ORAZ JAK WAM MINĄŁ 2015 ROK :)  


You may also like

19 komentarzy:

  1. Super podsumowanie :) świetne zdjęcia ;)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem niezle udany rok miałas
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje, ze wszystkie twoje plany dojdą do skutku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas w święta jak i w Sylwester minął mi bardzo szybko. Ten czas był magiczny; ostatnie chwilę spędzone z rodziną w 2015 roku.
    2015 nie był moim rokiem. Zbyt wiele złych rzeczy się stało, aby uważać go za dobry rok. Ale dobrych chwil tez nie zabrakło! :)
    Jednakże czas pokazał mi na kogo mogę liczyć, a na kogo nie i w sumie dobrze :)

    Zapraszam do siebie :
    xmeand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było całkiem podobnie :) Ale nowy rok zaczynam z nową pozytywną energią więc teraz rok musi być lepszy :)

      Usuń
  5. Święta spędziłam jak to zwykle się spędza w rodzinnym gronie. A sylwestra z przyjaciółką. Rozumiem Cię bo przez dłuższy czas w moim życiu nie miałam prawdziwego przyjaciela, fałszywe osoby... Na szczęście teraz jest już w porządku i tego również Ci życzę w Nowym Roku ;)
    Pozdrawiam :)
    Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo i życzę ci tego samego :)

      Usuń
  6. Mi 2015 rok minął dobrze, ale nie zdarzyło się nic nadzwyczajnego. Sylwester w sumie upłynął tak szybko, że nawet się nie obejrzałam, a już było po 12, hah.
    Świetnie spędziłaś święta :)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi w sumie też sylwester minął bardzo szybko ;) dzieki

      Usuń
  7. Sylwester sylwester grono rodzinne i tylko rodzina było ze mną takie dni to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne podsumowanie ! SWIETNA SUKIENKA TA W KRATKE CZERWONO CZARNA ;D
    Fajna z Ciebie osoba, taka mega pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ci się spodobał post :) Mi również ta sukienka wpadła w oko gdy ją zobaczyłam 1 raz.. dziękuję <3

      Usuń
  9. Cześć! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award w ramach uznania, za dobry blog. Twoim zadaniem jest odpowiedzieć na 11 pytań i nominowanie kolejnych osób. Zapraszam po pytania - http://mojegotowaniemojewypieki.blogspot.com/2016/01/naprawde-tego-sie-nie-spodziewaam.html
    Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za nominację jednak już kiedyś zostałam nominowana do LBA więc myślę że nie ma sensu pisać 2 raz takiego posta :(

      Usuń
  10. Świetne podsumowanie... :)Przeczytałam i od razu poprawił mi się humor. Oby więcej takich super blogów! Ps. Ciekawe zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.